شناسهٔ خبر: 122790 - سرویس استان‌ها

در شامگاه روز راهدار انجام شد؛

تجلیل از راهداران استان سمنان

مراسم تقدیر روز راهداری استان سمنان.jpg در شامگاه یکم دیماه به مناسبت قدردانی و تجلیل از خدمات ارزنده راهداران مراسمی با میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن تبریک این روز به همه راهداران اظهار داشت: فعالیت و تلاش شبانه روزی قشر خدوم راهداری براساس یک باور اعتقادی و قلبی و در راستای خدمت رسانی به آحاد جامعه و تامین امینت آنهاست. این عزیزان هر شرایط سختی را در طول راه ها، گردنه ها و مناطق صعب العبور به جان می خرند و جز عشق به مردم چیز دیگری آنها را مکلف به این کار نمی کند.

منصورکیایی تصریح کرد: راهداران بدانند شغلی که امروز عهده دار آن هستند یکی از حساس ترین و مهمترین شغلهای جامعه است که با وجود حقوق و مزایای ناچیز، سخت و پرزحمت است و انجام آن تعریفی جز عبادت الهی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: راهداران تلاشگر در کنار سایر ادارت و نهادهای امداد جاده ای، اورژانس، پلیس راه، هلال احمر، مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راههای مواصلاتی تلاش و کوشش می کنند تا مردم عزیزمان را از گرفتار شدن در راهها نجات داده و سفری سالم و ایمن را برای آنها رقم بزنند و به یقین همه آحاد جامعه قدردان زحمات شما عزیزان هستند.

وی فعالیت‌های دلسوزانه راهداران در سرمای سخت زمستان و گرمای سوزان تابستان برای ایجاد آرامش و آسایش رانندگان و مسافرین در جادها را قابل تقدیر دانست و گفت: نقش راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای مهم است و راهداران بنا به رسالت و تعهد کاری خود در تحقق این امر بسیار موثر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان خواستار رقابت سازنده راهداران در بخش‌های مختلف با یکدیگر شد و خاطرنشان کرد: راهداران همیشه در صف اول خدمت به ملت ایران بوده‌اند و اینجانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از زحمات این افراد تشکر می‌کنم و خدمت رسانی این عزیزان را ارج می نهم.

شایان ذکر است در این مراسم از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان سمنان با اهدای لوح یادبود و تندیس تقدیر به عمل آمد.