شناسهٔ خبر: 123054 - سرویس مسکن و شهرسازی

بازدید مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل از شهر جدید بهارستان

بازدید مدیرکل اداره توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید از شهر جدید بهارستان طی ماموریتی یک روزه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، سید مهدی میرجوادی مدیرکل اداره توسعه امور مسکن و میثم ابراهیمی بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های مسکن مهر باقی مانده و پروژه های اقدام و نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید و طی جلساتی با امام جمعه شهرجدید بهارستان، فرمانده سپاه، مدیرکل نظام مهندسی، فعالان رسانه ای و مردم شهر گفت و گو کردند.

میرجوادی در بازدید از پروژه های مسکن مهر ضمن پیگیری دلایل عقب ماندگی های مساکن مهر شهر جدید بهارستان و علت عدم تحویل آنها؛ مشکلات را در دستور کار قرارداده و به بررسی موضوعات پرداخت.

مدیرکل توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل از پروژه‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن نیز بازدید کردند و جلسه‌ای در این باره با مدیران و عوامل مرتبط نیز برگذار و پیگیر موضوعات مرتبط شدند.

در نشست با امام جمعه شهر جدید بهارستان مسائل فرهنگی اعم از ساخت مساجد و حسینیه، تشکیل کارگروه های فرهنگی، حمایت فرهنگی مذهبی و از این قبیل مسائل مطرح و تصمیمات تاثیر گذاری در این‌باره گرفته شد.

در نشست با فرمانده سپاه شهر جدید بهارستان مسئله امنیت شهر و مسائل اجتماعی مطرح و ضمن تأکید بر اینکه اگر شهری امنیت نداشته باشد هویت شهر از بین خواهد رفت؛ موضوعات شهر بازگو و تصمیماتی اتخاذ شد.

میرجوادی و ابراهیمی در این سفر با مدیرکل نظام مهندسی شهر جدید بهارستان نیز طی جلسه در باب مسائل مربوط گفت‌وگو کردند و خواستار تسریع در روند فعالیت این سازمان در شروع فعالیت‌ها شدند.

مدیران شرکت عمران شهرهای جدید همچنین طی جلسه با فعالان سیاسی و اجتماعی شهر جدید بهارستان خواستار انتقال مطالبات مردم به عمران و انعکاس اخبار عمران برای مردم شدند. آن ها در این سفر با متقاضیان محترم شهر نیز گفت و گویی داشتند و در باب مشکلات برخی از متقاضیان اقداماتی را انجام دادند.

گفتنی است مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید چندی پیش در نشستی تخصصی با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات میز خدمت شرکت عمران شهرهای تابعه با مسئولین میز خدمت شرکت های تابعه به صورت جلسه ویدئو کنفرانس برگزار کرد.

میرجوادی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری مشکلات و مسائل ارباب رجوع تا حصول نتیجه، چند نکته را برای مسئولین میز خدمت بیان کرد: در مواقع خدمت به مردم با گشاده رویی پاسخگوی مردم عزیز باشیم و با تمام دانش خود و کمک تمامی همکاران شرکت پاسخگوی ارباب رجوع باشیم، که بخش اعظم مسائل موجود در خود شرکت عمران شهرها قابل حل است.

مدیرکل اداره توسعه امور مسکن در ادامه گفت کلیه همکاران در شرکت می بایست بصورت یکپارچه عمل کنند و همه بخش‌ها باهم در ارتباط باشند تا مشکل مردم با سرعت بیشتر حل شود.

میرجوادی همچنین اضافه کرد : به مردم وعده ی بدون پشتوانه ندهید و با دسترسی های سیستمی و یکپارچه سازی گزارشات اطلاعات دقیق به مردم دهید تا مردم سردرگم نشوند از جمله در خصوص زمان تحویل واحدها و با قیمت تمام شده ی واحدهای نهضت ملی مسکن به خوبی مراجعه کنندگان را توجیه نمایید.

میرجوادی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: متقاضی محترم اگر در شرکت عمران مشکلاتش حل و فصل نشد، مسائل موجود قابل اقناع نبود و گره کار به دست شرکت مادر حل میشد متقاضی به شرکت مادر ارجاع داده شود تا مشکل آن بر طرف شود.