شناسهٔ خبر: 123147 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان ومعماران تجربی همزمان با سراسرکشور

برگزاری آزمون نظام مهندسی در بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان ومعماران تجربی در روزهای ۸ و ۹ دی ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( استان مرکزی)، حمید انعامی با اعلام این خبرگفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت بیش از ۲۵۰۰ نفر دراستان  طی روزهای چهارشنبه، پنچشنبه و جمعه ۸ و ۹ دی‌ماه در دو نوبت صبح وعصر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برای اخذ پروانه اشتغال بکار، در رشته های معماری و عمران (اجرا)، تاسیسات مکانیکی و برقی (نظارت و اجرا) ،معماری و عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک ،عمران (محاسبات، طرح و اجرای گود، بهسازی ) برق و مکانیک(طراحی) و معماری (طراحی) برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، ادامه داد: در آزمون پایان هفته تعداد۲۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد۸۰۰ را  خانم ها  و ۱۷۰۰ را آقایان تشکیل می دهند.

وی تعداد محل‌های برگزاری آزمون را ۲ حوزه اراک وساوه عنوان کرد و یادآور شد: ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجاز بوده اما امانت گرفتن کتاب ممنوع است. همچنین به همراه داشتن هر نوع وسیله هوشمند یا الکترونیک نیز در محل آزمون ممنوع است.