شناسهٔ خبر: 123451 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) اعلام کرد

۷۰۰ کیلومتر راه‌های شرق استان سمنان خط کشی شد

خط کشی محورها رئیس اداره ایمنی وحریم راه‌های شرق استان سمنان(شاهرود) از خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های شرق استان سمنان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (شرق استان)،محمد رضا جاجرمی رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود)  گفت: ۷۰۰کیلومتر ازراههای شرق استان در ۹ماه اخیر خط کشی شد.

وی در ادامه گفت:  از آنجا که طی چند ماه گذشته شاهد اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت از سویی و امحای بسیاری از خطوط در سطح راههای شرق استان از سویی دیگر بودیم اجرای نقوش ترافیکی درسطح راه‌های استان یکی از برنامه‌های لحاظ شده شرق استان بود که در دستور کار قرار گرفت.

جاجرمی با بیان اینکه: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، درمقاطعی از محورهای شرق استان اجرا می شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

جاجرمی خاطر نشان کرد: در ۹ ماه سال جاری اجرای عملیات خط کشی در محورهای ارتباطی شاهرود،میامی،طرود،مزج،جیلان،ابر،قطری،شاهرودبه دامغان،فرحزاد،مجن،تاش،شاهرود به گرگان انجام شد.