شناسهٔ خبر: 123488 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

فعالیت ۲۷ مجتمع رفاهی خدماتی در استان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد مجتمع‌های رفاهی خدماتی در حال بهره‌برداری را ۲۷ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۹ مجتمع رفاهی نیز در مرحله ساخت قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان زنجان)، حسن کلانتری، رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در نشست مشترک انجمن‌های صنفی کشوری و انجمن‌های صنفی استان‌های زنجان و قزوین که با موضوع «رسیدگی به مسائل و مشکلات مجتمع‌های بین راهی» دوشنبه ۱۲دی‌ماه ۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برگزار شد، تعداد موافقت اصولی صادره مربوط به مجتمع‌های رفاهی خدماتی را ۹۱ مورد اعلام کرد.

کلانتری با بیان اینکه ۱۹ مجتمع رفاهی خدماتی استان زنجان در حال ساخت بوده و ۲۷ مورد نیز در حال بهره‌برداری هستند، تصریح کرد: ۴۵ مورد تقاضای ساخت مجتمع رفاهی خدماتی استان زنجان نیز در مرحله استعلام قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان در حوزه اخذ استعلام برای ساخت مجتمع رفاهی خدماتی در رتبه ۳ و در زمینه مجتمع‌های در حال ساخت رتبه ۱۱ کشوری را دارد، عنوان کرد: رتبه استان زنجان به لحاظ تعداد مجتمع‌های در حال بهره‌برداری نیز ۱۷ اعلام شده است.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان میزان تقاضا در خصوص احداث مجتمع‌های رفاهی و خدماتی و بین راهی استان زنجان را مطلوب اعلام کرد و گفت: این مجتمع‌ها در چارچوب قانونی مجوز ساخت و ساز و فعالیت اخذ می‌کنند.