شناسهٔ خبر: 123610 - سرویس مسکن و شهرسازی

استقبال شهرهای جدید از همکاری با مراکز علمی – پژوهشی با محوریت شهر هوشمند

سر در ساختمان شرکت عمران شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید ضمن ابراز تمایل نسبت به همکاری با مجموعه‌های علمی – پژوهشی در راستای توسعه فعالیت‌های نوآورانه مبتنی بر زیست بوم با محوریت شهر هوشمند نمودار گردش کار و نحوه ارتباط با این حوزه را در اختیار علاقمندان قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید ضمن ابراز تمایل نسبت به همکاری با مجموعه های علمی – پژوهشی در راستای توسعه فعالیت های نوآورانه مبتنی بر زیست بوم با محوریت شهر هوشمند نمودار گردش کار و نحوه ارتباط با این حوزه را در اختیار علاقمندان قرار داد.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید تمامی مراکز و مجموعه های دولتی و خصوصی علمی و پژوهشی علاقمند به توسعه امور نوآورانه و خلاقانه می توانند به وب سایت شهر هوشمند شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به نشانی smartcity.ntdc.ir مراجعه و از طریق بخش “همکاری با شهر هوشمند” و تکمیل فرم و ارائه اطلاعات درخواستی تمایل خود نسبت به همکاری با این حوزه را مطرح کنند.

با توجه به نمودار گردش کار همکاری شرکت عمران؛ این درخواست از سوی حوزه هوشمندسازی و فناوری های نوین بررسی و به کمیته شهر هوشمند منتقل می شود که در صورت تأیید توسط کمیته مذکور، پروپوزال تخصصی از متقاضی دریافت و پس از تأیید از مجموعه مورد نظر برای توضیح و دفاع از طرح دعوت بعمل خواهد آمد.