شناسهٔ خبر: 1239 - سرویس وزارتی

آخوندی مطرح کرد:

بررسی بافت فرسوده در جلسه هیئت دولت در مشهد/ افتتاح آزادراه حرم تا حرم در پاییز 93

وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با رسانه‌ها وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح توقفگاه راه آهن رشتخوار به مشهد گفت: در حال تقویت راه آهن شرق کشور هستیم تا محصولات معدن سنگ آهن سنگان از طریق ریلی جابجا شود.

به گزارش خبرنگاه اعزامی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خراسان رضوی٬ عباس آخوندی در حاشیه افتتاح توقفگاه راه آهن رشتخوار در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش وزارت راه و شهرسازی برای گسترش حمل و نقل ریلی در کشور گفت: محور ارتباطی شرق کشور از چابهار شروع شده و پس از اتصال به زاهدان و بیرجند به خواف و رشتخوار متصل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پروژه عظیم در سال‌های آتی عملیاتی خواهد شد و شمال شرق کشور را به جنوب شرقی متصل می‌کند به تقویت راه آهن فعلی منطقه شرق اشاره کرد و گفت: در حال تقویت راه آهن شمال شرق هستیم تا مشکل انتقال محصولات سنگ معدن خواف حل شود.

وی سپس به بررسی مشکل بافت فرسوده مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی در جلسه‌ هیئت دولت که در استانداری خراسان رضوی برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: جاده حرم تا حرم که شامل اتصال جاده‌ای قم به مشهد است پاییز امسال افتتاح می‌شود.

آخوندی همچنین در جمع مردم حاضر در ایستگاه راه آهن رشتخوار با اشاره به افتتاح این ایستگاه در روز میلاد امام رضا (ع) گفت: مایه مسرت و خوشحالی است که قطار مسیر مشهد- تهران در چنین روزی پذیرای مردم رشتخوار در ایستگاه این شهر خواهد بود./