شناسهٔ خبر: 123906 - سرویس استان‌ها

از ابتدای امسال تاکنون انجام شد؛

برپایی ۳۷ دیدار چهره به چهره مردم با مدیران ارشد اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان شرقی

بازرس راهداری آذربایجان شرقی بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۷ مورد دیدار چهره به چهره برای رسیدگی به مشکلات و شکایات مردمی در محل این اداره کل برگزار شده و مدیرکل و معاونان به مشکلات مردم رسیدگی شده است.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ازآذربایجان شرقی؛ احمد درخشان بازرس عملکرد اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای  استان با اشاره به این که هر سه شنبه دیدار مردمی مدیرکل با مراجعه کنندگان برگزار می شود افزود: به طور معمول حدود ۵۰ درصد از درخواست های دریافت شده در دیدارهای مردمی با اقدام مثبت همراه شده، به طوری که یا مشاوره و راهنمایی دریافت کرده اند یا اقدام عملی شده است.

وی با بیان اینکه تقریبا نیمی از درخواست ها هم بایگانی می شود، اظهار کرد: این قبیل درخواست ها یا وجهه قانونی ندارند و یا خارج از اختیارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند.

درخشان عمده موضوعات درخواست های مراجعان را مربوط به اشتغال، ساخت و ساز در حریم راه ها، مسائل مربوط به مجتمع های خدماتی و رفاهی و درخواست ساخت یا آسفالت راه های روستایی اعلام کرد و گفت: ۹۰ درصد درخواست مراجعان مربوط به این چهار مورد است سامانه اداره کل بازرسی استان را دیگر راه های رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی دانست و گفت: این دیدارها و ملاقات های چهره به چهره نتایج مثبتی داشته، به طوری که بارها منجر به حضور عوامل بازرسی در محل اعلامی و برخورد با متخلفان شده است.

بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از سامانه الکترونیکی سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت)، میزهای خدمت نماز جمعه ازجمله راههای ارتباطی برای برقراری ارتباط مردم ومسولین برشمرد.