شناسهٔ خبر: 12416 - سرویس استان‌ها

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت ضیاآباد در قزوین

آسفالت مدیر ساخت و توسعه ی راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت ورودی مسیر ضیاآباد به خرمدشت با توجه به حجم قابل توجه ترافیک عبوری از این محور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین، جعفر قزوینیان در این‌باره بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت مسیر ابتدای ضیاآباد - خرمدشت به طول یک و نیم کیلومتر و عرض ۲۲ متر در حال انجام است.

قزوینیان با اشاره به موقعیت قرارگیری این مسیر اعلام کرد: با توجه به این که این جاده مسیر اتصال بین مسیرهای قزوین – زنجان – همدان است همواره حجم قابل توجهی از خودروها به ویژه خودروهای سنگین را از خود عبور می‌دهد که برای بهسازی این مسیر از قیرهای در اختیار وزارت راه و شهرسازی و اعتبارات سازمان راهداری استفاده شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب این جاده، بهسازی و روکش آسفالت برای رفع خرابی‌ها و تأمین ایمنی وسایل نقلیه آغاز شده که امیدواریم با تکمیل آن، تسهیل در ترافیک عبوری که از جنوب و غرب کشور به سمت شمال می‌روند را شاهد باشیم.

وی در پایان افزود: با توجه به اهمیت مسیر، این اداره‌کل پیگیر دریافت اعتبارات لازم برای بهسازی در ادامه کار در محدوده ورسج تا خرمدشت نیز خواهد بود./