شناسهٔ خبر: 124255 - سرویس مسکن و شهرسازی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بیش از ۳۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است/ ۲۸ هزار واحد مسکن نهضت ملی بهمن بهره‌برداری می‌شود

نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه بیش از ۳۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن در حال احداث است گفت: ۲۸ هزار واحد مسکن نهضت ملی، بهمن‌ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها که توسط آن بنیاد در حال احداث است به  ارایه آمار پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجموع در شهرهای و روستاهای کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن حدود ۳۱۱ هزار واحد را در دست ساخت دارد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: هم اکنون ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و حدود ۹۷ هزار و ۴۹۲ واحد در شهرها توسط بنیاد در حال ساخت است. همچنین بنیاد مسکن در همکاری با شهرداری احداث ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد را نیز در بافت فرسوده شهر تهران آغاز کرده  است.

نیکزاد مجموع واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بافت فرسوده شهر را که توسط بنیاد در حال ساخت است بیش از ۳۱۱ هزار واحد برشمرد.

وی تصریح کرد: در برنامه است تا در بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث شده توسط بنیاد مسکن بهره‌برداری شود.