شناسهٔ خبر: 124484 - سرویس استان‌ها

با حکم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل معارفه و منصوب شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل معارفه و منصوب شد آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس حراست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، طی حکمی از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، حسین عبدالله‌زاده به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان بر اهمیّت و نقش جاده‌های مواصلاتی و ارتباطی ایمن این شهرستان تأکید کرد و گفت: راهداری با ایمن‌سازی جاده‌ها می تواند در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در شهرستان است، افزود: باید با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها و آموزش مردم شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی در جاده‌های شهرستان باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: جاده‌های ایمن و مناسب و شبکه‌های حمل و نقل مطلوب از شاخص‌های توسعه یافتگی و از زیرساخت‌هایی است که زمینه شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی شهرستان را فراهم می‌کند.