به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ سعید بایسته مسئول میزخدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: یکی از رسالت های میز خدمت، انجام کارهای مربوط به قرارداد پیمانکاران است که هر روز به طور متوسط ۱۰ قرارداد به میز خدمت رسیده و ایرادات احتمالی رفع و به ادارات مربوطه در ستاد ارجاع می شود.
وی الکترونیکی شدن میز خدمت را گامی مهم در خدمت رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام عنوان کرد و گفت: در حال حاضر رسیدگی به پرونده ها و صورت وضعیت ها به صورت دستی بوده و پیگیری آن وقت زیادی را از مردم تلف می کند که در صدد هستیم با الکترونیکی شدن این میز، شیرینی خدمت گرفتن از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را به ارباب رجوع بچشانیم.