شناسهٔ خبر: 12494 - سرویس ریلی

در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی می‌شود؛

جذابیت‌ها و جزئیات سرمایه‌گذاری در احداث پایانه‌ مرزی اینچه‌برون/ جدول مفروضات اقتصادي پروژه

پایانه مرزی اینچه برون پروژه ساخت پايانه مرزی اينچه برون در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی معرفی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی٬ پروژه ساخت ۵۰ هكتار از  ۱۲۰۰ هكتار پايانه مرزي اینچه برون  دیگر از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که از سوی شرکت راه‌آهن به مهمانان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی خواهد شد.

 ظرفیت حمل بار در پایانه مرزی اینچه برون هفت میلیون تن و مدل مشارکت پیشنهادی در این پروژه به صورت BOT   (ساخت –بهره برداری – واگذاری) است.

مبلغ کل سرمایه‌گذاری در این پروژه ۲.۴۸ هزار ميليارد ریال٬ آورده نقدی سرمایه‌گذار حداقل یک چهارم مبلغ کل سرمایه‌گذاری٬ دوره ساخت ۳ سال٬ دوره بهره‌برداری ۲۰ تا ۲۵ سال و حداقل نرخ سود مورد انتظار (IRR) پروژه ۱۵ درصد تا ۱۷ درصد است.

ايجاد پايانه‌هاي تخليه، بارگيري، انبارداري و بازاريابي٬ افزايش ترانزيت حمل بار و افزايش مبادلات مرزي در صادرات و واردات كالا از اهداف ساخت این پروژه است.

اولین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۳۹۴ در سالن همايش‌های صدا و سيما برگزار خواهد شد./