شناسهٔ خبر: 125108 - سرویس استان‌ها

در راستای رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شد؛

ملاقات چهره به چهره مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) با شهروندان

چهره به چهره ملاقات حضوری مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)با تعدادی از مراجعه‌کنندگان و هم استانی‌ها، در راستای راهبردهای دولت مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شرق سمنان)، با توجه به نیاز مستمر و بی‌واسطه مدیران با مردم، دیدار چهره به چهره مردمی امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با شهروندان انجام گرفت تا در فرصتی مناسب، مراجعه کنندگان مستقیم و بی واسطه مسائل مدنظر و مطالبات خود را با مدیر کل دستگاه در میان بگذارند.

گفتنی است در برنامه ملاقات مردمی ، شماری از شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در خصوص حوزه‌ املاک و حقوقی مطرح و در مقابل ،امیر عمیدی با توجه به موضوعات و درخواست‌ها، برای پیگیری و رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها،  دستورات لازم و مرتبط را به معاونین مربوطه صادر کرد.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)، به صورت هفتگی برگزار و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت حضوری به ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی شرق سمنان(شاهرود) مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۰۲۳۳۲۲۰۷۶۷۶، درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را هماهنگ کنند.