شناسهٔ خبر: 125133 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در نشست شورای معاونین مطرح کرد؛

تدوین برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت برای تحقق اهداف

نشست شورای معاونین نشست شورای معاونین در راستای بررسی روند اجرای پروژه‌های معاونت‌های مختلف روز ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان مرتبط در ساختمان شماره یک این اداره‌کل برگزار شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، مهرداد آهکی گفت: گزارش‌ فعالیت‌های معاونت‌ها در راستای شفافیت و اطلاع رسانی فعالیت‌های این اداره‌کل در اسرع وقت تدوین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تاکید استاندار کرمانشاه بر شفاف‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود: اهداف و وظایف محوله این ادارات و پیشنهادات معاونان در راستای کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها در نشست شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بررسی خواهد شد.

آهکی از بررسی برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت این اداره‌کل در این نشست خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با در نظر گرفتن سرعت و کیفیت اجرایی می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مدیران، همکاران و کارشناسانی که در مسیر تحقق اهداف محوله تلاش می کنند، خاطرنشان گرد: دولت سیزدهم  پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت قرار داده و این اداره‌کل نیز همین روند را ادامه خواهد داد. 

گفتنی است در این نشست، معاونت‌های این اداره‌کل موظف به ارائه برنامه‌های نهایی جهت گزارش به استاندار شدند.