شناسهٔ خبر: 12525 - سرویس وزارتی

نماینده مردم اندیمشک در گفتگو با پایگاه خبری مطرح کرد:

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقعیتی مناسب برای معرفی پروژه‌های عمرانی است / اراده حل مشکلات در وزارت راه وجود دارد

عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ضمن مفید دانستن برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ و نقل، مسکن و شهرسازی ایران اقدامات وزارت راه در دو سال اخیر را نسبت به سنوات گذشته بی‌سابقه خواند و گفت: علاوه بر توجه به سرمایه‌گذاران خارجی باید به سرمایه‌گذاران بخش داخلی نیز توجه بیشتری شود.

سیدعیسی دارایی در گفتگو با ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی، درخصوص این همایش بین‌المللی که ۱۱ و ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود گفت: سرمایه‌گذاری خارجی به دو دسته تولیدات و راهسازی تقسیم می‌شود که به تصور من در هر دو مورد می‌شود اقدامات خوبی انجام داد، ایران کشوری است که سایر ملل همچون برخی کشورهای حوزه خلیج فارس از خدمات حمل و نقلی و راهی آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقعیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران داخلی برای اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی است، ادامه داد: کشور ما در زمینه راه‌آهن و ساخت جاده نیز دارای سرمایه‌گذاران و متخصصان بزرگی است که کشورهای اروپایی همچون روسیه خواستار همکاری با آن‌ها هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به پروژه موفق و خوب خرم‌آباد - اندیمشک با برخورداری از ۶۰ کیلومتر تونل اعلام کرد: از آن‌جایی که عملیات اجرای این پروژه به صورت کاملا تخصصی انجام شده پس به تصور من علاوه بر توجه به سرمایه‌گذاران خارجی باید به سرمایه‌گذاران داخلی نیز که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند نیز استفاده کرد.

نماینده کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین درخصوص عملکرد وزارت راه نیز تأکید کرد: در طول خدمت دکتر آخوندی عملکرد خوبی در حوزه جاده و راه‌آهن در خوزستان انجام شده است که در طول ۳۶ سال بعد از انقلاب اسلامی در کشور بی‌سابقه است.

دارایی ادامه داد: با توجه به وضعیت بودجه‌ای و زیرساخت‌های نامناسب کشور ما در این وزارتخانه اراده‌ای را می‌بینیم که قادر به حل مشکلات خواهد بود./