شناسهٔ خبر: 12529 - سرویس استان‌ها

مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد خبر داد:

تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهریز استان یزد تا یک ماه آینده

تقاطع غيرهمسطح غربي شهرستان گرمسار مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد از تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان مهریز تا یک ماه آینده در این استان خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح جزئیات بیشتر این پروژه بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان مهریز با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان دارای پیشرفتی ۹۰ درصدی بوده که درحال حاضر عملیات اجرای آسفالت آن باقی مانده است، این پروژه از سوی جهاد نصر یزد در حال اجرا است.

رضایی در ادامه تأکید کرد: این تقاطع در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد در محور یزد - بندرعباس واقع شده و هدف از احداث آن روان شدن ترافیک عمومی در محورهای متصل‌کننده استان‌های جنوبی به شمال کشور گزارش شده است. این تقاطع قطعا باعث ایمنی بیشتر در بخش حمل و نقل شهروندان منطقه خواهد شد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد همچنین در ادامه سخنانش از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ساخت بخشی از محور یزد - خاتم در این استان خبر داد و گفت: این عملیات شامل ساخت ۱۷ کیلومتر باند دوم و ۶۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت محور بوده که با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از سوی شرکت‌های سرو کهن و فرش راه در استان در حال انجام است.

به گفته رضایی این پروژه نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک خواهد رفت./