شناسهٔ خبر: 125532 - سرویس استان‌ها

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان:

توسعه روشنایی محورهای استان اصفهان در دست انجام است

توسعه روشنايي محورهاي استان اصفهان در دست انجام است رییس اداره ایمنی راه و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از اجرای پروژه ایجاد روشنایی در محورهای دارای الویت استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) مهرداد علی اکبری اظهار داشت: پروژه ایجاد روشنایی محور خروجی روستای مورچه خورت در محور اصفهان – تهران تکمیل شد. این پروژه در طول 1500 متر و مدت 5 ماه  و با اعتبار 8500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها به منظور ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات در سطح استان در دستور کار است، گفت: الویت اجرای روشنایی در مقاطع مه گیر ، پر تصادف و ورودی شهر ها در نظر گرفته می شود.

 یکی از پروژه های روشنایی فعال استان در محور اصفهان – حبیب آباد در طول 5/5 کیلومتر و پیش بینی اعتبار 35 میلیارد ریال در حال اجرا است.

رییس اداره ایمنی حریم راه های استان اصفهان خاطر نشان کرد: در فاز 3 کمربندی اردستان به طول 7 کیلومتر و اعتبار 15 میلیارد ریال پروژه اجرای روشنایی بصورت مشارکتی با فرمانداری اردستان و شرکت توزیع برق استان بزودی آغاز می شود.

علی اکبری افزود: با مشارکت شهرداری نوش آباد و شرکت توزیع برق استان نیز پروژه روشنایی محور کاشان – نوش آباد به طول 2 کیلومتر و اعتبار 15 میلیارد ریال بزودی آغاز می شود.