شناسهٔ خبر: 125620 - سرویس استان‌ها

مسابقات ورزشی کارکنان راهداری البرز برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی دهه فجر همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با امضای تفاهم‌نامه مشترک بین اداره‌کل راهدای و حمل ونقل جاده‌ای البرز و اداره‌کل راه و شهرسازی استان مسابقات ورزشی برای کارکنان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مهدی آخوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره‌کل ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر از امضای تفاهم‌نامه مشترک بین اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز و اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با هدف افزایش فعالیت جسمی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان از دوازدهم بهمن آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود: مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های فوتسال(ویژه آقایان)، والیبال(ویژه مدیران و معاونان دو اداره‌کل)، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، پینگ‌پنگ و طناب کشی برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تعداد نفرات تیم فوتسال هر تیم ۱۰ نفر، والیبال هر تیم (هشت نفر)، مسابقه دارت هر تیم (۱۰ نفر)، فوتبال دستی چهار تیم از راهداری البرز و چهار تیم از اداره‌کل راه و شهرسازی استان، طناب کشی دو تیم هفت نفره شرکت خواهند کرد.

آخوندی گفت: در بخش مسابقات تنیس روی میز و پینگ‌پنگ بنا به درخواست ثبت‌نام کنندگان تعداد نفرات مشخص می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان بیان کرد: به تیم‌ها و نفرات برگزیده این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.