شناسهٔ خبر: 125682 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

تلاش ۳۷۱ راهدار برای تردد ایمن در محور های مواصلاتی لرستان/ تردد در محور های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تلاش راهداران لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان با بیان اینکه ۳۷۱ راهدار درحال انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی در محور های مواصلاتی هستند، گفت: تردددر محور های کوهستانی باز زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه، مهندس مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ورود سامانه بارشی به استان از روز دوشنبه با تلاش بی وقفه راهداران  تردد در تمام محور های اصلی وشریانی استان برقرر است و به علت بارش سنگین برف در محور های کوهستانی تردد در این مسیر ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد : طی روز گذشته ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای استان عملیات برفروبی انجام و ۶۳۵ تن نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در سطح محورهای موصلاتی استان پاشیده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان داشت: درحال حاضر راهداران در تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی برخی از شهرستان استان می باشند.

مهندس شیروانی اضافه کرد: تمام گشت های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از ۳۷۱ نیروی انسانی و ماشین آلات در محور ها در حال انجام عملیات می باشند.

شیروانی بابیان اینکه مردم از سفر های غیر ضروری پرهیز نمایند، افزود: درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.