شناسهٔ خبر: 125685 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام تبریک دهه فجر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل، در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر، ولیال عشر»

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است. روزی که نور ایمان بر ظلمت و تاریکی غلبه کرد و همچون چراغی فروزان، راهگشای ما به سوی عزت و کرامت شد.

44 سال پیش در چنین روزهایی، طوفان سهمگین انقلاب اسلامی، بساط پوشالی طاغوت را درهم شکست و ملتی را به اوج شکوه و شوکت رساند. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب، اسلام حیاتی دوباره یافت و عزت‌طلبی و خودباوری جای سال‌ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر بلندای این سرزمین طنین‌انداز شد.

اینجانب فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ماه رجب را به مردم سرافراز ایران‌زمین به ویژه مردم شریف البرز تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند، رحمت و رضوان جاویدان برای روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.