شناسهٔ خبر: 125766 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد؛

تحویل هزار و ۷۴۱ واحد مسکن مهر و افتتاح ۶ پروژه عمرانی در دهه فجر ۱۴۰۱

پروژه های دهه فجر1401 مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی از بهره برداری ۱۷۴۱ واحد مسکن مهر و ۶ پروژه احداث و بازسازی ساختمان های اداری همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه), مهرداد آهکی گفت: با حمایت و پیگیری دولت مردمی و وزارت راه و شهرسازی در جشن انقلاب امسال ۱۷۴۱ واحد مسکن مهر در چهار شهرستان کرمانشاه، سنقر, پاوه, جوانرود در اورامانات به صاحبان تحویل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امسال علاوه بر پروژه احداث کلانتری ابوذر در محله شاطرآباد کرمانشاه، بازسازی و مقاوم سازی ساختمانهای اداری دادگستری در شهرستانهای سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی،بازسازی ساختمان های اداری دامپزشکی و محیط زیست سرپل ذهاب و بازسازی ساختمان اداری صنعت معدن و تجارت شهرستان قصر شیرین هم به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

آهکی در پایان ضمن اشاره به تاکید استاندار برای پیگیری و اجرای مستمر و بی وقفه پروژه های عمرانی گفت: در ماه های آینده نیز افتتاح دیگر پروزه های این دستگاه اجرایی به سمع و نظر مردم عزیز و ولایتمدار استان کرمانشاه خواهد رسید.