شناسهٔ خبر: 125790 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر اعلام کرد:

اتمام عملیات ریزش برداری و پاکسازی در محور اردبیل-سرچم

ریزش برداری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر گفت:عملیات ریزش برداری و پاکسازی محور اردبیل –سرچم به اتمام رسیده و تردد بدون هیچگونه مشکلی در محورفوق در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،جعفر بابائیان در بازدید از محور سرچم با بیان اینکه ساعت ۲۱ شب گذشته ریزش سنگ در محور اردبیل - سرچم ورودی تونل شماره ۹ اتفاق افتاده و راهداران مشغول عملیات ریزش برداری بوده اندگفت:از همان ساعات اولیه وقوع ریزش سنگ در این محور راهداران شهرستان کوثر جهت بازگشایی مسیر و تردد هم استانی ها عملیات پاکسازی جاده و ریزش برداری را اغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه اکیپ های راهداری در قالب ۸ نفر نیروی انسانی و با ۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری عملیات ریزش برداری و پاکسازی را انجام داده اند تصریح کرد:با تلاش راهداران پرتلاش این شهرستان وبسیج همه امکانات و تجهیزات عملیات ریزش برداری و پاکسازی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دیشب انجام و مسیر بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر گفت: این ریزش هیچ تلفاتی نداشت.

وی از مردم و رانندگان خواست قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

بابائیان خاطرنشان کرد:اکیپ‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی هستند تا در صورت وقوع چنین حوادثی نسبت به رفع و جلوگیری از بروز خسارات اقدام کنند.