شناسهٔ خبر: 125804 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت ایام الله دهه فجر

جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، در متن پیامی دهه ی فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،متن پیام تبریک جلال الدین قادری به این شرح است:

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و طلوع آفتاب معنویت، در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود، انقلابی که برهه‌ای از تاریخ این مرزوبوم کهن بوده و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.

در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف به ویژه همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب این استان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.