شناسهٔ خبر: 125838 - سرویس استان‌ها

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شمال استان سمنان اعلام شد؛

برفروبی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای استان سمنان

برف روبی شهمیرزاد.jpg سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برفروبی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در پی بارش برف روز گذشته خبر داد و گفت: هیچ‌یک از محورهای حوزه استحفاظی مسدود نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) وحید صداقت سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: همزمان با شروع از ساعت ۷ صبح روز گذشته برفروبی و نمک‌پاشی در سطح محورهای مواصلاتی آغاز و تا صبح روز جاری این روند ادامه داشت.

وی با تاکید بر پیش بینی دقیق بارش برف در راه های استان افزود: ۱۴ اکیپ برف روبی و نمک پاشی متشکل از ۷۰ راهدار و راننده در شب قبل از بارش با آمادگی کامل در راهدارخانه های مرکزی مهدیشهر، رسم رودبار، دامغان، آهوان، چاشتخوران و مرکزی سمنان مستقر و آماده خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای بودند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از رها سازی ۲۵ دستگاه خودرو در محورهای درگیر برف خبر داد و توضیح داد: با اقدام به ۵۴۴ تن شن و نمک پاشی و برف روبی ۷۰۰ کیلومتر از راه های استان  هیچ یک از محورهای مواصلاتی مسدود نماند.

وی در پایان اظهار کرد: کاربران جاده‌ای از ترددهای غیرضروری در پایان هفته پرهیز کنند و در صورت لزوم به استفاده از محورهای شمالی و شرقی استان زنجیر رخ به همراه داشته باشند.

گفتنی است براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید در پایان هفته جاری وارد استان و احتمال بارش برف و باران در نقاط مختلف به ویژه مناطق شمالی و شرقی استان وجود دارد.