شناسهٔ خبر: 125893 - سرویس استان‌ها

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان؛

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان ویژه ایام الله دهه فجر برگزار شد

شورای هماهنگی کرمان جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان ویژه ایام الله دهه فجر با حضور مدیران کل مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان برگزار گردید

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۱۱٫۱۲ با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ،مدیران کل و معاونت های زیر مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه حافظی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر گفت: برگزاری جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان به طور منظم باعث تبادل نظر و همفکری بیش از پیش و پیشرفت مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برنامه های دهه فجر اشاره کرد: امسال مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر نسبت به سال های قبل از کیفیت و خلاقیت بالاتری برخوردار باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲۲۰ واحد آماده افتتاح می باشد و زمین برای بیش از ۲۲ هزار واحد آماده کلنگ زنی داریم و همچنین پروژه های جاده ای متعددی نیز آماده افتتاح است.

در این جلسه هر یک از مدیران عضو شورا ضمن ارایه گزارش به پیشنهاد هایی در جهت همکاری بیش از پیش دستگاه های مربوطه راه و شهرسازی استان کرمان و همچنین اتخاذ تصمیماتی در راستای برنامه های دهه فجر پرداختند.