شناسهٔ خبر: 125894 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان :

مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد

گلزار شهدا1 به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه رئیس اداره حراست و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و جمعی از پرسنل این اداره کل با حضور در مزار شهدا، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، ایوب اسدالهی در این مراسم برتکریم وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید نموده و بیان داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود ، گفت: مردم انقلابی با ایستادگی در مقابل استبداد، استکبار را بیرون نموده و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورند.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل بر قبور مطهر شهدا ، ضمن ادای احترام به روح بلند آنان، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.