شناسهٔ خبر: 125908 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری ایلام:

تمام راه های استان ایلام باز است

برف روبی محورهای مواصلاتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی(برف و باران) از شب گذشته در نقاط مختلف هیچ مشکلی در راه های استان بوجود نیامده و تمام راه ها باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سیدزاهدین چشمه خاور  با ذکر اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان باز هستند، افزود: با ادامه بارندگی‌ها در برخی نقاط استان بویژه گردنه‌های کوهستانی بارش پراکنده برف را شاهد بودیم که با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی، همه راه‌های اصلی و فرعی این استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با بیان اینکه بر اثر سیلاب روزهای گذشته و تخریب پل در منطقه گنجوان، محور روستایی قبله - میرمکان در شهرستان چوار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد، افزود: در برخی جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر چون‌تونل آزادی در محور سرابله، تونل اربعین در محور قلاجه و برخی نقاط دیگر عملیات نمک‌پاشی در سطح جاده‌ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نفل جاده ای ایلام ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف‌روبی و نمک‌پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

چشمه خاور تاکید کرد: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.