شناسهٔ خبر: 125948 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک و تجلیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بمناسبت ولادت حضرت علی (ع)

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بمناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد و پدر با صدور پیامی این عید مبارک را خدمت تمام مردان سخت کوش خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تبریک و تهنیت گفت و از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی در این پیام آورده است:

ولادت با سعادت حضرت علی (علیه السلام) از زیباترین جلوه های جهان آفرینش است که نشان دهنده مقام متعالی و پرتوی از عظمت آن امام هُمام می باشد.

اینجانب اعیاد خجسته ماه رجب، بویژه فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام که به درستی به نام روز مرد و پدر نامگذاری شده است را به تمامی همکاران گرامی و خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بویژه رانندگان و راهداران وظیفه شناس و خادمان بی ادعا که در شرایط سخت در انجام وظایف و ماموریت های اجتماعی و شــغلی، تلاشی بیش‌ازپیش در جهت ارائه خدمت به مردم شریف و فهیم ایران اسلامی دارند، قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران را در مجموعه و برای خانواده های بردبار ایشان سلامتی و موفقیت روز افزون مسئلت دارم. امیدوارم در پناه خداوند متعال در زمره پیروان راستین آن حضرت باشیم.