شناسهٔ خبر: 12600 - سرویس استان‌ها

رئیس هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی:

انتخابات نظام مهندسی خراسان رضوی الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات نظام مهندسي رئیس هیأت اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیأت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: این انتخابات در ۱۶ مهرماه جاری در مشهد و هفت شهرستان استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی محمدرضا سعیدی امروز در نشست کاندیداهای انتخابات هیات‌مدیره نظام مهندسی استان که در تالار اداره‌کل راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: در این دوره از انتخابات ۱۵۸ نامزد انتخابات برای کسب ۱۵ کرسی هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی تبليغات کاندیداهای نظام مهندسی آغاز شده و تا روز ۱۴ مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.

سعیدی افزود: در این دوره ۶ نفر در رشته عمران، سه نفر رشته معماری، دو نفر رشته برق، یک نفر رشته مکانیک، یک نفر رشته شهرسازی، یک نفر رشته نقشه‌برداري و یک نفر رشته ترافیک به عنوان اصلی و هفت نفر علی‌البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب می‌شوند.

 رئیس هیات اجرائی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ادامه داد: این انتخابات در مشهد در دانشکده‌های علوم، ریاضی و اقتصاد پردیس دانشگاه فردوسی و در شهرستان‌های قوچان، گناباد، کاشمر، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و تربت جام همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

سعیدی تأکید کرد: ۱۲۰ نفر نیروی دانشگاهی از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه فردوسی مشهد زير نظر دستگاه نظارت و هیأت اجرایی در این انتخابات همكاري دارند.

در این نشست سه ساعته شیوه‌نامه تبليغات انتخابات قرائت شد و در پایان برخی از کاندیداها مسائل و مشکلات خود را با اعضای هیأت اجرایی انتخابات مطرح کردند، که پاسخ‌های لازم نیز ارائه شد./