شناسهٔ خبر: 126008 - سرویس استان‌ها

استاندار زنجان مطرح کرد؛

رتبه بالای استان زنجان در تامین مسکن خانواده های دارای فرزند چهارقلو

افشارچی استاندار زنجان.jpg استاندار زنجان،گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در تامین واحد مسکونی خانواده های دارای فرزند چهارقلو در سطح کشور جزو اولین ها است و این اقدام بسیار پسندیده بوده و قابل تقدیر است.

محسن افشارچی در حاشیه واگذاری کلید سه واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند چهارقلو، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه توجه به جوانی جمعیت وظیفه مهمی است و باید خلأیی که در حوزه جمعیت وجود دارد از بین برود،گفت: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان در این خصوص در سطح کشور اقدام ضربتی انجام داده است. 

وی ابراز کرد: در استان زنجان چهار خانواده دارای فرزندچهارقلو در استان وجود دارد که سال ۹۸ متولد شدند و بعد از مطرح شدن قانون جوانی جمعیت اداره کل راه و شهرسازی استان تصمیم گرفت در این خصوص وارد کار شود و موفق هم شد.

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه در دومین روز از ایام الله دهه فجر کلید سه واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو تحویل داده شد و  تنها یک خانواده دارای فرزند چهارقلو مانده که به زودی مسکن آنها تامین می شود. 

افشارچی  تاکید کرد: خوشبختانه با مدیریت خوب اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان برای این خانواده ها مسکن تامین شد و مبلغی هم که از این خانواده ها دریافت خواهد شد با قیمت زمان ساخت بوده و به صورت قسطی و درازمدت خواهد بود. 

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در تامین مسکن خانواده های دارای فرزند چهارقلو در سطح کشور جزو اولین ها است و این اقدام بسیار پسندیده بوده و قابل تقدیر است.