شناسهٔ خبر: 126067 - سرویس مسکن و شهرسازی

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در پرند

بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور در شهر پرند از پروژه‌های در حال اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فازهای سوم و هفتم شهر جدید پرند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش روز گذشته با حضور در شهر جدید پرند در پروژه های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن در این شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان اجرای ساخت مسکن حمایتی در این شهر قرار گرفت.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی از مجتمع مسکونی در حال ساخت ۲ هزار و ۱۹۸ واحدی نهضت ملی مسکن در فاز هفت شهر جدید پرند بازدید کرد. این پروژه حدود ۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۳۴ بلوک ۱۰ طبقه ساخته می شود. این پروژه از آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و جزئی از پروژه 14 هزار واحدی ساخت مسکن در پرند است.

همچنین در ادامه، بذرپاش در پروژه یکهزار و ۴۳۰ واحدی نهضت ملی  مسکن در فاز سوم شهر جدید پرند حضور یافت و در جریان عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت. پیشرفت فیزیکی این پروژه ۲۵ درصد گزارش شده است.

روز شنبه با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، به طور همزمان ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و ۳ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی روستایی در  ۱۰ استان کشور افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

همچنین ۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک با اعتبار ۱۵۰ میلیاردتومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در پرند بود.