شناسهٔ خبر: 126092 - سرویس استان‌ها

در پنجمین روز از ایام دهه فجر انجام شد؛

بهره‌برداری از ۴.۶ کیلومتر روکش آسفالت محور نهرآبی به جوانرود

بهره‌برداری استان کرمانشاه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهرستان روانسر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)فریبرز کرمی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت محور نهرابی به جوانرود در جهت ارتقای ایمنی این محور و کاهش تصادفات جاده ای انجام شده است.

وی در ادامه افزود: عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور نهرآبی به جوانرود بطول ۴.۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل ملی و استان انجام شده است.

کرمی درباره ایمن سازی انجام شده در این محور گفت: عملیات خط کشی، نصب علائم ایمنی و عملیات شانه سازی در جهت کاهش تصادفات جاده ای انجام شده است.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شود.

در ادامه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات راهداران گفت: نسبت به ایمن سازی محورهای مواصلاتی، رفع نقاط پرحادثه در استان اقدامات خوبی انجام شده و باید برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی ویژه ای انجام شود.