شناسهٔ خبر: 126157 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۲۵ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در قزوین به بهره برداری می‌رسد

افتتاح مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵ طرح راهداری در این استان در حال بهره‌برداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای اجرای این تعداد طرح ۱۸۳میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال زایی این طرح ها که عمده آنها در شهرستان قزوین قرار دارند ۴۰۳ نفر بوده است.

حق‌لطفی ادامه داد: احداث روشنایی پل شرکت نفت، لکه گیری و آسفالت آزادراه قزوین-زنجان، لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محور قزوین-رشت، لکه گیری و روکش آزادراه قزوین-رشت در محدوده گردنه کوهین، روکش آسفالت بلوار وردوی شال، لکه گیری و آسفالت شامی شاپ ضیاآباد، ایمن سازی تقاطع شامی شاپ، عملیات اجرای روکش حفاظتی در راه های حوزه استان قزوین، احداث روشنایی کمربندی تاکستان و لکه گیری و روکش آسفالت محور قزوین -بوئین زهرا در محدوده پل شاه عباسی از جمبه طرح هایی است که در ایام دهه مبارک فجر بهره برداری می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: همچنین در حوزه راه‌های روستایی نیز ۱۵طرح‌ بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت از جمله در روستاهای بکندی، ساربانک، بهرام‌آباد-جمجرد، سیمیار، آلتین کش-سیردان، قازانداقی زین‌آباد-قلعه‌گنجی، حصار ولیعصر، شترک و ورس-باورس طی این ایام در حال بهره برداری هستند.