شناسهٔ خبر: 126247 - سرویس استان‌ها

برای تردد در جاده های کوهستانی مازندران :

تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشید

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان ضمن اعلام این مطلب گفت : 36  اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 300 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی طول محورهای برفگیر مازندران را ۳7۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان نمود.: در حال حاضر 23 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

جهانیان خاطر نشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تاکید نمود با توجه به شرایط جوی موجود ( بارش برف و باران ) در جاده های کوهستانی این استان ، توصیه می گردد تا هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند.