به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی، روز پنجشنبه، ۲۰ بهمنماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱.۵ در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و مسائل مردم پاسخ میدهد.
هم استانی ها میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱(سامانه سامد)، شکایات، درخواستها و یا پیشنهادات خود را به طور مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی مطرح کنند.
کارشناسان سامد با دریافت کد ملی و مشخصات فردی، درخواستها را ثبت و کد رهگیری برای متقاضیان ارائه میکنند و شهروندان میتوانند از طریق این کد رهگیری، پاسخ درخواست خود را پیگیری کنند.