شناسهٔ خبر: 126349 - سرویس استان‌ها

همزمان با دهه فجر صورت گرفت :

۵ کیلومتر راه روستایی استاس در بخش صحرای باغ به بهره برداری رسید

راه روستایی استاس احداث راه روستایی استاس به طول ٥  کیلومتر توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستـان و با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستـان به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان) در دهه مبارک فجر، آیین بهره برداری از احداث راه روستایی استاس به طول ٥  کیلومتر با حضور دکتر دهقان فرماندار ویژه لارستـان، مهندس سلیمانی سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستـان، سید احمد قتالی امام جمعه شهر عماد شهر و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

سلیمانی اظهار داشت : راه روستایی استاس دربخش صحرای باغ به طول ٩ کیلومتر است که ٥ کیلومتر از این جاده روستایی توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستـان و بامشارکت سازمان بسیج سازندگی وقرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستـان احداث و روکش آسفالت آن به اتمام رسیده است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستـان افزود : تاکنون جهت تکمیل این ٥کیلومتر اعتباری بالغ بر ١٥٠ میلیاردریال هزینه شده است و درصورتی که هزینه های تمام شده در این پروژه با مبالغ بروز شده محاسبه شود عددی بالغ بر ٢٥٠میلیارد ریال مورد نیاز خواهد بود.