شناسهٔ خبر: 126355 - سرویس استان‌ها

طی ۱۰ ماهه سال جاری انجام شد؛

جابجایی بیش از ۷ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه به سایر نقاط کشور

محمد احمدی - کرمانشاه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۷ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه به سایر نقاط کشور حمل شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)محمد احمدی گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۷ میلیون و ۴۹۳ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به سایر نقاط کشور حمل شده است.

وی گفت: عمده کالاهای جابجا شده از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور شامل؛ سیمان (کیسه ای - فله ای)، کلینگر، اوره، چغندر، مازوت، گازوئیل، کنجاله، سنگ سنگبری، پلی اتیلن، خاک‌معدنی بوده است.

احمدی افزود: شهرستان کرمانشاه با جابجایی ۴ میلیون و ۸۲۲ هزار تن کالا در بین شهرستان های استان، بیشترین جابجایی کالا را داشته است.

وی عنوان کرد: سیمان، کالای اصلی جابجا شده از استان کرمانشاه است به نحوی که از طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۱ میلیون و ۵۱۷ هزار تن سیمان کیسه ای جابجایی داشته است.

احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، درباره تعداد بارنامه های صادر شده نیز گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۴۸۸ هزار بارنامه و تعداد ۴۹۷ هزار حواله نیز صادر شده است.

احمدی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.