شناسهٔ خبر: 126448 - سرویس استان‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

تمهیدات و امکانات لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی مهیا شود

جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استاندار سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به اینکه این استان در نوروز یکی از مقاصد جذاب و مهم گردشگری خواهد بود تمهیدات و امکانات لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران اندیشیده شود. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان وبلوچستان)،محمد کرمی در دهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل این استان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به  ایام نوروز و افزایش مسافرت ها به استان ضروری است تا همه ارگان ها برنامه ریزی و جلسات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی را انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری جلساتی در خصوص اکیپ های راهداری در ایام نوروز و لزوم برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب در مجتمع های خدمات رفاهی  بین راهی جهت رفاه مسافرین گفت: در ایام نوروز علاوه بر اتخاذ تدابیر لازم برای پذیرایی از مسافران با توجه به کاهش حمل و نقل کالا در این ایام باید کالاهای اساسی پیگیری شده و مورد توجه قرار گیرد تا دچار مشکل در استان نشویم.

استاندار سیستان و بلوچستان بر لزوم توسعه بزرگراه در این استان تاکید کرد و بیان کرد: نظر به اهمیت تردد کاربران جاده ای نقاط حادثه‌خیز باید با جدیت پیگیری و برطرف شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نیز با توجه به اهمیت پایانه مرزی میلک برای ایران و افغانستان گفت: با اجرایی شدن مصوبات  اخیر، شاهد تردد روان ناوگان ترانزیتی در این پایانه مهم مرزی در شمال استان هستیم بطوری که ناوگان های افغانستانی روان و بدون هیچ محدودیتی تردد می کنند. 

ایوب کرد بر توسعه فرهنگ ترافیکی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور کاهش تصادفات رانندگی در استان نیازمند ارتقا فرهنگ ترافیکی، برخورد با خودرو های حامل قاچاق سوخت و اتباع بیگانه،تسریع در احداث شبکه بزرگراهی و توسعه تجهیزات هوشمند در راههای ارتباطی استان هستیم.