شناسهٔ خبر: 126514 - سرویس وزارتی

با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان رضوی به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

افتتاح بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان

ببینید | سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان با اهدای کلید یک واحد مسکونی به متقاضی توسط وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید گلبهار خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از ۴ هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی در خراسان رضوی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت:دولت به عنوان یک تسهیلگر در کنار مردم حرکت مجدانه ای را آغاز کرده است و سختی های زیادی دارد که در حال حاضر علاوه بر تعهد خود در حوزه مسکن تعهدات دولتهای قبلی را هم اجرا می کند.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد:  این دولت با تمام توان خود بار بزرگی در حوزه مسکن بر دوش گرفته است هرچند در این بخش با تقاضاهای انباشته ای از سالهای گذشته مواجه است.

بذرپاش توضیح داد: دولت سیزدهم نیاز موجود برای مسکن را با سیاست‌های مختلفی که در حوزه تسهیل گری در دستور کار دارد که به عنوان یک حرکت مجدانه توسط رئیس جمهوری و همه اجزای دولت این موضوع را محقق خواهد کرد.

وی اظهار کرد: امروز در جوار حضرت ثامن الحجج و خدمت مردم پرافتخار استان خراسان هستیم تا در راستای حرکت بزرگی که دولت آغاز کرده، گام برداریم. این در حالی است که همه به این موضوع واقفند که به ثمر نشاندن تامین هزاران واحد مسکونی در شرایط کنونی اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه، امری بسیار دشوار است. 

بذرپاش در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت دهه فجر ادامه داد: در آستانه ولادت انقلاب اسلامی قرار داریم و همان طور که می دانیم، امام خمینی (ره)، با توسل به خداوند، توانست اثری ماندگار به جای بگذارد که در تمام تاریخ به یاد خواهد ماند. با وجود این که این روزها شاهد ظلم به انقلاب اسلامی هستیم، باید به یاد داشته باشیم که امام توانست ملتی بزرگ را به صورت یکپارچه به خروش آورد.

افتتاح بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان

با اهدای کلید یک واحد مسکونی و واگذاری به متقاضی، علاوه بر افتتاح یک هزار و ۲۰۵ واحد در استان خراسان رضوی که هزار و ۵ واحد آن در شهر گلبهار بود، به صورت ویدیو کنفرانسی یک هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در کرمانشاه،  یک هزار و ۴۸۰ واحد در خوزستان و مابقی در  استان گلستان افتتاح شد که مجموع آن‌ها به ۴ هزار و ۵۸۶ واحد رسید.