شناسهٔ خبر: 126540 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

برای اجرای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن ۵۰ پروژه در خوزستان فعال است

پناهی فر مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از فعالیت بیش از ۵۰ پروژه آماده سازی برای طرح مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)،محمد حسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در آیین افتتاح پروژه های مسکن مهر به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز ۱۴۲۰ واحد مسکونی در شهرهای خوزستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: در بازه های زمانی مختلف مسکن ها به مردم تحویل داده شده است و به شکل تجمیعی هرچند وقت یکبار آیینی برای افتتاح این واحدها برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: علاوه بر این ۱۴۲۰ واحد مسکونی در بحث مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسیدند در عرصه نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید مسکن نیز ۱۱هزار نفر مراجعه کرده اند و واریز وجه اولیه انجام داده اند.

پناهی فر عنوان کرد: برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد عملیات اجرایی ساخت مسکن در خوزستان آغاز شده است که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

وی ادامه داد: برای ۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در حال تامین زمین هستیم که تا پایان امسال تعداد زمین های تامین شده به ۷۰ هزار واحد مسکونی برسد.

وی افزود: در حال حاضر برای پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در بحث آماده سازی معابر ۵۰ پروژه را در حال اجرا داریم و تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ معابر بیش از ۷۰ درصد از مسکن های مهر که معابر آن ها دچار مشکل بود به مرحله آسفالت می رسد و مشکلاتشان حل خواهد شد.

 در این آیین که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی انجام شد، آیت الله فرحانی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان و محمدحسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.