شناسهٔ خبر: 12718 - سرویس مسکن و شهرسازی

معرفی ۸ پروژه سازمان ملی زمین و مسکن به سرمایه‌گذاران در پنل تخصصی/ از مرکز نمایشگاهی خودرو تهران تا مجتمع الهیه هرمزگان

پنل سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات هشت پروژه سرمایه‌گذاری سازمان ملی زمین و مسکن در پنل تخصصی این سازمان در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حمل و نقل، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، پنل تخصصی سرمایه گذاری حوزه سازمان ملی زمین و مسکن عصر امروز یک شنبه ۱۲ مهر ماه بعد در بخش دوم از دومین روز همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و پرویز تجلی‌زاده خوب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

در این پنل هشت پروژه سازمان ملی زمین و مسکن که در استان‌های تهران، قم، البرز، خراسان رضوی و هرمزگان واقع شده‌اند به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شدند.

پژمان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در پایان توضیحات به سوالات حاضران در نشست پاسخ داد و توضیحاتی درباره اراضی در اختیار این سازمان و پروژه آزادگان که در شهر تهران واقع شده است ارائه کرد. /