شناسهٔ خبر: 127776 - سرویس استان‌ها

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

آمادگی کامل مجموعه حمل و نقل استان مازندران برای نوروز ۱۴۰۲

نشست شورای فرهنگی مازندران سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان از آمادگی کامل مجموعه حمل و نقل استان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ بمنظور ایجاد بستر لازم برای سفرهای نوروزی ایمن هموطنان عزیز به مازندران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی که با حضور مدیران مجموعه های وابسته به وزارت راه و شهرسازی در استان که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران نوروزی از سرتاسر کشور به مازندران طرح نوروزی همراه با ادارات حمل و نقل و مجموعه های وابسته به وزارت راه و شهرسازی در استان و پلیس راه و هلال احمر برگزار خواهد شد تا اقدامات لازم برای سفر ایمن هموطنان عزیز به استان مازندران انجام شود.

وی با اشاره به آغاز اقدامات گسترده در حوزه ایمنی راهها یادآور شد: همه مجموعه های وابسته به حمل و نقل تلاش خواهند کرد تا با فعالیت مستمر در نوروز ۱۴۰۲ برای مسافران سفری ایمن و راحت را رقم بزنند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با بیان اینکه امسال در بخش حمل و نقل تلاش داریم تا با ایجاد امکانات لازم مسافران بتوانند سفری ایمن را تجربه نمایند افزود به منظور کنترل و نظارت و ارتقاء ایمنی تردد گشت های راهداری با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن در سطح محورهای مواصلاتی و شریانی استان در ایام نوروز فعال خواهند بود.

وی درباره اقدامات ایمن سازی محورهای استان برای ایام نوروز اظهار داشت: پاکسازی و زیباسازی حریم راهها –نصب تابلوهای ایمنی- نصب دوربین های نظارت تصویری-نصب تابلو جهت آشکار سازی نقاط پر حادثه و تقویت علائم افقی و عمودی بخشی از اقدامات گسترده همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواهد بود.

دیوسالار ابراز امیدواری کرد با رعایت حق تقدم –جدی گرفتن هشدارهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و راهداران شاهد کمترین سوانح جاده ای و تصادفات و تلفات رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی استان باشیم.

شایان ذکر است در این نشست همه مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان به بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای مناسب برای انجام سفر ایمن هموطنان عزیز در ایام نوروز پرداختند.