شناسهٔ خبر: 127826 - سرویس استان‌ها

در جلسه ستاد نوروزی سال ۱۴۰۲ بیان شد؛

توصیه‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برای بهبود شرایط ایمنی در مسیرهای مواصلاتی

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه ستاد نوروزی ۱۴۰۲ گفت: با فعالیت های زودبازده باید نقاط پرحادثه در استان اصلاح شود تا شاهد کمترین تصادفات در ایام نوروز امسال باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه ستاد نوروزی ۱۴۰۲ که با حضور شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و سایر مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای استانها برگزار شد اظهار کرد: بعضی دوربین‌های جاده ای در راههای استان فعال نیست که این مشکل باید برطرف شود.

محبت خواه افزود: از سوی دیگر پیشنهاد می شود تا راهدارخانه هایی موقت در ۳۰ کیلومتری ورودی های تهران ایجاد شود تا در صورت بروز شرایط نامساعد جوی تردد در راهها بدون مشکلی جریان داشته باشد البته در این بین از اورهال کردن ماشین آلات راهداری نیز نباید غافل شد.

وی گزارشی از برنامه های سایر دستگاههای متولی حمل و نقل در استان ویژه طرح نوروزی ۱۴۰۲ ارائه کرد و گفت: امیدواریم با تمهیداتی که از سوی دستگاههای متولی انجام می شود شاهد کمترین میزان سوانح و تصادفات باشیم.

همچنین طی این جلسه شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در بخشی از صحبت های خود گفت: استان تهران با حجم بسیار بالایی در تردد خودروهای شخصی مواجه است، پس طبیعی است نظارت بیشتری باید نسبت به استانهای دیگر رخ دهد. وجود گشت های مشترک راهداری همراه با پلیس از مواردی است که باید در راههای استان به ویژه ورودی ها اتفاق بیافتد.