شناسهٔ خبر: 12787 - سرویس شرکت‌ها

نورزاد خبر داد:

تصویب بودجه پیشنهادی سال ۹۵ شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل

علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در دومین جلسه مجمع عمومی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سال ۱۳۹۴، اصلاحیه بودجه سال‌جاری و بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۵ بررسی و به تصویب اعضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور دومین جلسه مجمع عمومی شرکت در سالجاری با محوریت بررسی و تصویب بودجه اصلاحی سال ۱۳۹۴ و بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۵ شرکت ساخت وتوسعه با حضور غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی، محمد رحمتی رییس هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه، علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، اعضای هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

در این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به اهداف و سیاست‌های شرکت ساخت و توسعه به ارایه گزارشی از عملکرد و دستاوردها در سال ۱۳۹۴ پرداخت و اعتبارات مورد نیاز برای اتمام طرح‌های موجود و کلیدی شرکت را تشریح کرد.

 علی نورزاد در ادامه از مجمع عمومی درخواست کرد تا با افزایش سقف بودجه سال۱۳۹۵ بر اساس عملکرد سال های قبل به تسریع در اتمام عملیات اجرایی پروژه های زیرساختی کمک کنند.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه واقعی نمودن بودجه جاری شرکت را با مد نظر قرار دادن ماموریت‌های محوله و لزوم توجه به تسریع در اتمام طرح‌های مهمی که نقش اساسی در اتصال کریدورهای شمال- جنوب و شرق- غرب کشور به کریدورهای بین‌المللی را دارند، خواستار شد.

وی از افزایش ۱۰ درصدی بودجه اصلاحی پیشنهادی سال ۱۳۹۴ نسبت به بودجه مصوب خبر داد و افزود: بودجه پیشنهادی سال  ۱۳۹۵ نیز منطبق با بخشنامه بودجه و ضوابط حاکم بر بخشنامه تهیه شده است که نسبت به بودجه اصلاحی سال ۱۳۹۴،  ده درصد افزایش دارد.

در ادامه این جلسه نیز افراد حاضر به ارایه گزارش‌های مربوطه و بیان نقطه نظرات خود  درباره موضوع و عملکردهای شرکت ساخت وتوسعه پرداختند./