شناسهٔ خبر: 127901 - سرویس استان‌ها

در جلسه کمیسیون ماده ۵؛

طراحی شهری خیابان شهید بهشتی بجنورد و بافت پیرامون آن به تصویب رسید

کمیسیون ماده 5 بجنورد مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: موضوع طراحی شهری خیابان شهید بهشتی (میدان شهید تا چهارراه صفا) و بافت پیرامون آن در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب نهایی رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد به ریاست مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و با حضور اعضای کمیسیون روز دوشنبه مورخ ۸ اسفند ۱۴۰۱ در محل استانداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: براساس این طرح و در طی یک برنامه پنج ساله، الگوهای کف سازی؛ جداره سازی و ضوابط مربوط به آنها در این محدوده به اجرا گذاشته می شود که شامل طرح های محرک توسعه، باز زنده سازی سبزه میدان و فضاهای شهری شده و در نهایت؛ پیاده راه شدن حد فاصل میدان شهید تا مسجد انقلاب نیز بخش دیگری از طرح یاد شده خواهد بود.

دبیر کمیسیون ماده پنج استان خراسان شمالی عنوان کرد: نظارت و راهبری طرح نیز بر عهده کمیته مدیریت پروژه و با حضور شهرداری و شورای شهر، استانداری و میراث فرهنگی و با نظارت راه و شهرسازی خواهد بود.

لازم به ذکر است هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.