شناسهٔ خبر: 129159 - سرویس استان‌ها

برگزاری همایش آموزشی علمی ویژه کارکنان یگان حفاظت اراضی استان اصفهان

برگزاری همایش آموزشی علمی ویژه کارکنان یگان حفاظت اراضی استان اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از برگزاری همایش آموزشی علمی ویژه کارکنان یگان حفاظت اراضی استان در راستای افزایش سطح آگاهی و توجه به بهداشت روان کارکنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ همایش آموزشی علمی ویژه عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با هماهنگی دادگستری کل استان برگزار شد.  

سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در این باره اظهار داشت: این همایش به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی در جهت حفظ حقوق بیت المال و در راستای افزایش سطح آگاهی و توجه به بهداشت روان کارکنان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان برنامه ریزی و اجرا شد.  

وی کارکنان یگان حفاظت اراضی را به عنوان ضابط خاص برشمرد و اذعان داشت: آنان مسئول حفاظت و حراست از اراضی ملی و دولتی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن در محدوده و حریم شهرهای استان هستند.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: در این همایش مباحث توسط استاد قضایی و معاون دادستانی مرکز استان در امور نظارت بر ضابطین عام و خاص و مسئول روانکاوی معاونت بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان آموزش داده شد.  

وی با اشاره به اهمیت توسعه دانش، مهارت‌های حفاظتی و ارتقای آمادگی جسمانی نیروهای این یگان خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی می‌تواند سطح توان عملیاتی کارکنان را افزایش دهد و می‌توان از ظرفیت‌های موجود برای حفاظت بهینه از انفال استان استفاده کرد.  

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: بمنظورآشنایی کارکنان بخش حفاظت از اراضی با جدیدترین شیوه‌های حفاظتی، مراقبتی و استانداردهای علمی همواره کارگاه های آموزشی یکی از برنامه های مستمر این یگان است. گفتنی است: در این همایش مباحث تخصصی توسط فرمانده حفاظت اراضی استان اصفهان آموزش داده شد.