شناسهٔ خبر: 129226 - سرویس استان‌ها

از نیمه فروردین ۱۴۰۲ انجام می شود؛

آغاز بهسازی آسفالت محورهای همدان

روکش آسفالت همدان سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آغاز بهسازی رویه آسفالت محورهای همدان در نیمه فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

️به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان سجاد صابریون افزود: تمهیدات لازم با پیمانکاران و کارخانه آسفالت های طرف قرارداد با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان انجام شده است و هم اکنون نیز ۳ کارخانه آسفالت بمنظور لکه گیری محورهای اصلی،فرعی و روستایی فعال هستند.

️وی تصرح کرد: امسال بیش از ۷ هزار ۹۰۰ تن قیر برای بهسازی رویه آسفالت راه های همدان جذب شد که در نتیجه ۲۵۶کیلومتر روکش آسفالت،۳۰ کیلومتر اسلاری سیل (آسفالت حفاظتی) و حدود ۹۰ کیلومتر نیز لکه گیری در محورهای استان همدان انجام شده است.

️وی با اشاره به پیش رو بودن سال جدید و مسافرت های نوروزی گفت: بمنظور لکه گیری و چاله گیری راه های استان و رضایتمندی مسافران و کاربران جاده ای، علاوه بر استفاده از آسفالت کیسه ای آسفالت گرم نیز توسط ۳ کارخانه آسفالت فعال تولید می شود و در اختیار شهرستان های قرار داده می شود تا در اسرع وقت نسبت به رفع چاله ها و خرابی های مقطعی اقدام کنند.