شناسهٔ خبر: 129321 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان اعلام کرد؛

برخورد قانونی با رانندگان اتوبوس‌های جاده‌ای درصورت رفتار نامناسب با مسافران

با رانندگان اتوبوس های جاده ای که برخورد نامناسبی با مسافران داشته باشند برخورد قانونی می شود مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: بر اساس استخراج اطلاعات سامانه پیامکی مردمی. تعداد محدودی مسافر از برخورد نامناسب رانندگان شاکی بوده اند که به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات معرفی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده خواستار گزارش این قبیل تخلفات شد و افزود: شهروندان در صورت بروز تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.

عراقی زاده اظهار کرد: تیم‌های کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی با رصد و پایش اطلاعات ارائه شده توسط سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و تطبیق اطلاعات آن با سامانه صورت وضعیت برخط و شناسایی تخلفات و قصور احتمالی شرکت‌ها و رانندگان در طول سفر، بر شدت نظارت‌های خود افزوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان ادامه داد: میزخدمت و پاسخگویی به درخواست های مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران‌ در سفر های نوروزی از هم اکنون در پایانه های مسافربری فعال شده اند و کارشناسان این اداره کل بطور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.

 عراقی زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکت های مسافربری، کمیسیون های ماده ۱۱ و ماده ۱۲ بصورت ویژه تشکیل و به تخلفات در همان محل رسیدگی می کنند.