شناسهٔ خبر: 129373 - سرویس مسکن و شهرسازی

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن:

برنامه‌های ویژه‌ای برای تامین زمین در سال آینده داریم

مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین جلسه شورای مدیران این سازمان در سال جاری گفت: در سالی که گذشت برای حل مشکل مسکن در کشور اراده ملی شکل گرفت که سازمان ملی زمین و مسکن نیز از این قاعده مستثنا نبود و اقدامات بزرگی در این حوزه رخ داد که می‌توان به تامین ۲۸ هزار هکتار زمین اشاره کرد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق شد تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار باشیم که این نعمت بزرگی است و همه باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: کرسی مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرسی امانت‌داری است و همچنین فرصتی است که در اختیار ما قرار داده شده و باید قدر این فرصت و نعمت بزرگ را بدانیم.

مالکی خاطر نشان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن یکی از سازمان‌های مهم و تاثیرگذار در بین دستگاه‌های دولتی است و با توجه به اینکه حل مشکل مسکن امروز یکی از اولویت‌های نظام است، بیشترین اقدامات در این حوزه برعهده این سازمان بوده و باید تلاش کنیم تا این موضوع به نتیجه برسد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، یادآور شد: در سالی که گذشت تقریباً می‌توان عنوان کرد اولویت اول وزارت راه و شهرسازی حل مشکل مسکن بود که سازمان در اجرای قانون جهش تولید مسکن و این اراده ملی که برای حل مشکل مسکن در کشور تلاش‌هایی صورت گرفت و اقدامات بزرگی در این حوزه رخ داد که می‌توان به تامین ۲۸ هزار هکتار زمین اشاره کرد.

وی گفت: حرکت بزرگی در بحث تامین زمین در سازمان ملی زمین و مسکن شروع شده و این حرکت ادامه خواهد داشت و برای ادامه کار در بحث آماده‌سازی و ساخت مصوباتی نیز داشته‌ایم که باید در سال آینده به نتیجه برسد و در سال جاری تا جایی که زمان اجازه داد بسیاری از موضوعات تعیین تکلیف شد.

مالکی خاطر نشان کرد: بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت در سال‌های گذشته در سازمان مغفول مانده بود که امسال به این موضوع توجه ویژه‌ای شد و در سال آینده نیز با سرعت بیشتری در این خصوص قدم برخواهیم داشت.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از این دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های مسکن مهر از اولویت‌های سازمان در سال جدید است، خاطر نشان کرد: این موضوع در سال آینده با جدیت پیگیری خواهد شد و همه با هم باید با هم‌فکری، متمرکز شده تا به اولویت‌ها برسیم تا در مجموع توفیقاتی حاصل شود.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن مالکی در پایان خاطر نشان کرد: بر خود لازم می‌دانم از تلاش مدیران و همکاران در سالی که گذشت، تقدیر و تشکر کنم.